My almost lover ♥



Världens bästa skrev nyss på fejjan, åh så glad hela kroppen blev :) Pirrar liksom. Min finaste fina, som aldrig blev min. Men åååh, att få ha han i mitt liv pyttemegalite räcker gott och väl! Iiiih, jag blev som nykär.. Fast inte ett dugg, bara lycklig. Tänk så lite ett hej kan göra för en människa alltså! :) Puss på dig.

Jag borde sova, jag vet, men grannarna har haft disco och nu skrev ju finaste fina! :) Men strax ska jag sluta igen de brun/gröna så jag får jobba klart nånjävlagång! Lite nervös inför morgondagen är jag allt.. Blir typ en korvfest med bara karlar jag inte känner.. Kan bli väldigt grabbigt och internt, eller så blir det väldigt kul och bra :D

Nä försöka slita mig från fejjan så jag kan njuta av att somna med ett leende på läpparna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0