Om alla dagar ändå vore såhär..



Med 4 timmars sömn i kroppen har jag hunnit med att:

Jobba och haft kickoff med jobbet och fyfan vilka underbara människor jag jobbar med! Ni är ju bara bäst!
Ätit ungefär tusen gånger under min vakna tid men har ingen som helst ångest för det mesta var nyttigt ;)
Kickat ass på bodaborg! Vinnarskallen i våran grupp vaknade verkligen till liv så vi vann med sju stämplar!
Firat finaste lillebror som blev jätteglad över t-shirten han fick :)) Sen träffa fler av fina familjen/släkten.
Gjort bilen redo för "roadtrip", för imorgon åker jag till Isabelle och pussar bebis. Timo Hardy Lundgren ♥
Snart är det lördag och då är det födelsedagsfest för bästa Tina och jag peppar så mycket att jag döööör!
Imorgon ska håret färgas igen, får se om det blir ännu mer rött eller om jag kör på samma färg igen ;D

BAAAH.. LIVET LEKER! :)

Bilden ovan, är goode sugen på den färgen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0