Since my baby's been gone.

Tokbra dag! Pappa kom hit och jag fick iväg mitt skrivbord, dammsög och ställde dit myshörnan istället ;D Det blev riktigt nice men jag saknar något! Antingen en fågelbur med murgröna i taket eller nå på väggen.. Får fixas senare :) Sen åkte jag iaf vidare och shoppade mat innan det bar av till Tina.. Gomiddag (fläskfile, gratinerat vb-mos och kantarellstuvning) och en film.. Och nu hemma igen, åh finaste lägenheten! :)

Känns som jag landat lite nu.. Har inte kvar ångesten och mitt beslut att ta bort karlarna från mitt liv känns otroligt skönt :) Iaf en stund... och Daniel behåller jag, för han är ju bäst-vännen :) Är ju snart nytt år igen och jag vill börja det året med lycka, inte med ett smärtande hjärta.. Nästa år blir förhoppningsvis lika kärleksfullt, fast stabilare :P Nä usch, är gode less på karlar så håll er borta :)

Är pepp som tusan till nyårs också!! :) Nä, livet är fint! Nu ska jag myyyyysa! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0