Tokbra dag!



+ Sovmorgon till 12, jag behövde varje minut!
+ Tog fel buss, så dom slängde ut mig på solbacken.... (ett köpcentrum utanför stan).. Men finaste busschauffören (lika gammal som jag) lät mig åka gratis tillbaka till stan igen.. Så bussturen som skulle ta 5-10 min blev typ 40 min lång, haha.
+ Sarah ringde så vi träffades på stan, köpte klart julklapparna och fikade inne på CK.
+ Följde med henne hem till hennes nya STORA lägenhet och fixade lite. Sen kom två pepps till så vi drack kaffe, kikade på tv och snackade skit.. Mycket trevligt!
+ Danne hämtade mig så jag slapp gå hem, thank you very much!
+ En dusch och nu ligger jag nerbäddad i sängen med väckarklockan ställd på 05.30 imorgon!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0