Vem har beställt det här vädret?

Bah. Skitväder! Det var ju så jävla vackert då snön kommit och träden såg ut som i Narnia (första filmen då hon går in i fantasivärlden)... Men nä, tydligen ska vi ha vidriga vägar, som förstör bilarna.. halkigt, så man går som en pensionär.. och sist men inte minst... slaskigt, så man blir blöt hur fan man än gör!!!! VEM FAN BESTÄLLDE DET HÄR VÄDRET?! Flytta till bahamas, jävla tap.. 

Nä, enough with the drama.. Haft en toppenbra dag! Jobb, julbord, jobb. Har kirrat så det blir fest på fredag också.. eller kirrat och kirrat.. blev bjuden på inflyttningsfest, så min öltarm får sitt lilla behov! :) Lördag blir det julmys med mamma och söndag pussa på favoritkillen och favoritgumman ♥ BAH, livet är ju rätt gött fast vädret får mig att vilja lägga mig på marken och gråta som ett upprört barn!

Nää, puss livet! Nu ska jag fortsätta prata med puddingen, mjaooow :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0