Vörtlimpa-race!

Sov väl 4-5 timmar inatt men dagen swooshade förbi ändå :) Jobbat 6.30-15.30 och snön landade äntligen på marken! Hoppas vi får behålla den, den här gången iaf! Börjar bli gode less på mörkret.. Ska strax slänga mig i soffan och ha vörtlimpa-race.. Aaah, jag älskar vörtlimpa och min energi är ungefär noll till att laga vettig middag..

Får se om jag lyckas hålla mig vaken tills ikväll! Hade tänkt fortsätta med julmyset... Glögg, pepparkakor och ädelost.. aaah, gurggel! Jag är verkligen en sucker för julmat, så.. låt racet börja, den som rullar längst när det blir nytt år vinner!! ;) 

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0