Vuxenpoäng :)

Jobb 8-11.30, sova 12-14 och jobb 16-00.20 igår.. Att få två timmars sömn sådär mitt på dagen räddade nog hela min torsdag skulle jag tro :P Väl hemma från jobbet gick jag direkt i säng, somnade väl 01.30 och ändå så är jag vaken nu :D Hade gett mig fan på att komma mig upp före 8 och jag klarade det med en kvart ;) Anledningen till detta är morgondagen..

Jobba 7.15-17.30, fara direkt till tina och göra sig färdig. Köra till sjungande för att påbörja festen och äta middag. Sen festa till MINST 01.00.. Såå, därför måste jag få mig i säng ikväll.. tidigt, tidigt, tidigt.. Minst 9 timmars sömn vill jag ha i bagaget imorgon annars blir det väl toxen för min del :P

Nä nu ska jag fortsätta min mysmorgon med frukost och snart det dagliga telefonsamtalet från norr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0