Whisper.

Haft en underbar helg hemma på Medlefors :) Min släkt är knäppa och alldeles underbara! Har skärmat av mig nästan helt.. Kollat facebook på mobilen, svarat på några enstaka sms och pratat pyttelite med Daniel i telefon.. Annars har jag dissat alla som velat ha tag i mig.. Har känt att jag behövt tystnaden och jag känner mig lite som en ny människa nu faktiskt :)

Och nu när jag landat i lägenheten, åh herremin så skönt! Sova i sin egna säng inatt och imorgon ska pappa komma hit och hämta skrivbordet :) Jag ska göra en myshörna i sovrummet där det står nu.. Mamma sydde upp sitsen till fladdermusfotöljen i äkta skinn så nu kan jag äntligen använda den ♥ Sen så fick jag ett brickbord av storebror som jag tänkt ha bredvid med ljus på.. och sittpuffen (en fodrad pall man kan förvara saker i) jag fick av mamma ska jag ställa så man kan slänga upp fötterna :) Myspys att sätta sig där och bara njuta, ta ett glas vin och läsa en bra bok :D

Nää om man skulle gå och sova så man orkar fixa bort allt på skrivbordet imorgon innan pappsen kommer :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0