Är du lika ensam som jag?

Jobbat 6-11:15, gick ruggigt bra faktiskt! Somnade i tid igår så var inte allt för jobbigt att gå upp 5.. Men jag är glad att jag bara har två turer som börjar så tidigt ändå :P Nu ska jag koka lite nudlar så magen slutar kurra och sen hämtar världens bästa Mattias (arbetskollega) mig och så ska vi på möte. Efter mötet ska jag vara kontaktperson, käka på stan osv. Sen får jag äntligen komma hem och njuta av tystnad och min gosiga lägenhet ♥

Dagens puss får min hyresvärds son (vaktmästare) som skrapat parkeringen idag! Herregud så tur jag hade då jag fick den här lägenheten! Finns inget som helst att klaga på om jag ska vara ärlig :) Finare än snus! 

Nä, nudlar var det. Han kommer ju om en dryg halvtimma! Hoj.

(Förresten, Larz Kristerz sjunger rubriken! Texten är underbar; Lyssna vettja!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0