BUUU! på alla partypoopers!

Fick ett telefonsamtal som fick mig att börja asgarva för en stund sen! Har kommit på att jag mår som bäst då jag är som mest impulsiv, så jag får väl lov att börja vara det :P Efter att jag hade garvat gott en stund så tänkte jag hur bra livet var just nu. NÄ JUST DET.. Jävla partypoopers som ska dra ner en på jorden igen! Jantelagen I tell you. Herregud! Sköt ditt och skit i alla andra, det ska härmed bli mitt motto!

Lyssnar på mina grabbar för att försöka locka fram leendet igen (Larz Kristerz)! Jag tror nog att de lyckas, som så många gånger förr :) Men man ska tydligen inte hurra föränn man hoppat över älven, eller hur fan det där talesättet är. Visst är det sorligt? Att varje gång man är lycklig så finns det alltid någon som lyckas fucka upp allt.

Nä, nu hittar jag på ett nytt talesätt; Jag kommer hurra när ni hoppat ner i älven.

Tack för mig. (Förlåt, jag är inte så arg som jag låter - jag är bara så satans less på hur folk beter sig)



Fast nu när jag tänker efter så har jag det rätt så jävla bra ändå. Jag är ingen bitterfitta och mitt bränsle görs inte av andras olycka. Det är väl fantastiskt! Jag lämnar det där istället. ADJÖKEN FRÖKEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0