Confessions of a dangerous mind!

NU ska jag plugga.. Guförbannat vad jag blir irriterad på mig själv! Skulle behöva ett helt gäng med militärer som skriker på mig när jag struntar i allt som måste göras! Men det går ju inte för sig så jag gick in på studera för att kika lite. Kompletteringarna måste vara inne i juni, början på juli. Jag MÅSTE ha klarat matten i början på Maj för att betyget ska hinna komma in i systemet.

SÅ NU KÖR JAG! Det ska bannemig bli en sjuksköterska av mig!

Koka kaffe, skruva upp volymen och låta Johnny Cash peppa mig, sen plugga som ett as!

Jag återkommer senare idag, mest troligt trött i huvudet och förbannad på den jävla "grekiskan". Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0