Det är så jag säger det.

Haft en tokbra kväll på jobbet, fast min rygg fick jävligt mycket stryk! Man kan ju inte få allt så ;) Jag fullkomligt ÄLSKAR mina arbetskamrater! Dem är alldeles, alldeles fantastiska. Så dagens puss får helt enkelt dem! De är den största anledningen till att jag fortfarande är kvar i assistentpatrullen. För inte fan är jag kvar för att få ryggproblem, nya scheman stup i kvarten eller för de kassa arbetstiderna/schemat.. ;p

Nu har jag helg mitt i veckan! Onsdag och torsdag är jag ledig och sen drar jobbhelgen igång :) Fina fisken om du frågar mig! Man skulle ha haft helg mitt i veckan före varje jobbhelg tycker jag! Då skulle det inte ta emot lika mycket att behöva jobba varannan helg :)

Nää, nu blir det massa tråkigt jobbprat helt plötsligt men det är ju bättre än de sura inläggen (som det råkat bli alldeles för många av på senast).. Eller hur?

Nu ska jag mysa ner mig under täcket och se nån dokumentär! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0