Det roliga med Skellefteå;

- Hur man än gör, så tycker alltid alla att man har gjort fel.
- Man träffar konstant människor man verkligen inte vill träffa.
- "Nyheter och hemligheter" sprider sig fortare än vinden.
- Man ska vara glad om man har 3st RIKTIGA vänner vid som sin sida.
- Så fort någon är glad så säger man något som drar ner människan igen.

Välkommen till Skellefteå! Staden där Jantelagen är den största lagen.


I fredags gjorde jag något jag inte gjort på flera, flera år och jag var fan stolt över mig själv. Jag var ett socialt geni och jag gick ut på krogen med folk jag knappt kände. Jag utmanade mig själv, tvingade mig själv att våga för en gångs skull. Likt förbannat får man inte glädjas längre än några timmar. Nä, det är ju tydligen roligt att dra ner folk i skiten igen. Dra åt helvete vet jag! Är det såhär folk är så vill jag inte ha något som helst med er att göra. 

Då vet ni. Mina vänner får göra vad fan dom vill, jag har ingen som helst rätt att lägga mig i. Tydligen så tror endel att mitt liv är en frizon då det gäller just det. LÄGG AV!

Dagens puss får dem som är vettiga nog att hålla käften då det behövs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0