Do the robot dance.

Jobbat 7-16 idag och när jag kom hem fick jag världens bästa överraskning! Pappa hade varit hit med min nya TV! :D 42 tum.. YEAH BABY! Ska trixa och spana in den ikväll då jag kommit hem från kontaktperson-dejten. Har hunnit glo några minuter iaf, ljudet är awsome! Måste inhandla en HDMI-kabel så jag kan koppla in datorn sen :) Helt underbart att se allt man laddar ner i TV:n :) Har velat göra det i flera år men inte haft möjligheten. Sen skadar det inte direkt att man kan koppla in och spela musik genom TV:n då man har fest heller! :)

Så tack världens bästa pappa! :) Han fick ärva den av farmor och då gav han den vidare till mig :) Min lill-TV ska få åka upp till stugan så den stora stenålders-TV:n vi har där äntligen får gå i pension :P Lill-TV:n fick jag faktiskt av farmor då jag fyllde 20, så det känns fint att fortsätta ha "en liten bit" av henne i vardagsrummet ♥

Nä, nu ska jag koka nå nudlar och sätta mig framför nytillskottet och njuta innan jag ska iväg :) Pöss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0