Du dricker för mycket, men det förnekar du.

Idag har jag tvättat halva garderoben, dammsugat i sovrummet och renbäddat i sängen. Sen så har jag kommit på vad jag ska ha för grejer här.. Det var fan på tiden! Känns lite värdelöst att fixa allt om jag nu flyttar inom snar framtid :P Men blir det ingen flytt så kommer jag då trivas bättre i sovrummet iaf :)

När jag satt igång första tvättmaskinen så ringde mamma. "Har du ätit? Ska jag och Daniel komma förbi med kinamat?". Wunderbart säger jag bara! Sen när jag sprang ner till tvättstugan igen så diskade min fantastiska mamma så nu är tamefan lägenheten tipptopp :) Så en stor puss på dom! Är alltid roligt att få besök, det händer ju verkligen inte ofta :P

Har fått en uppenbarelse också. Det var nästan som att gud kom ner från himlen i en jävla ljusboll. Men i det här fallet var det en vän som agerade gud och TACK säger jag bara. Hela mitt liv blev bättre då jag fick veta det jag fick veta. Går inte beskriva nå bättre än såhär, för då avslöjar jag liksom hela grejen. Och får jag lov att säga det själv så kan den här grejen förändra allt, precis allt. Så jag ska suga på den här karamellen en stund innan bomben släpps ;)

Jag peppar för helgen som tusan! På fredag blir det vin och sällskapsspel, en liten förfest inför det som komma skall ;) På lördag blir det Fest med stort F och jag ska göra allt jag vill göra och säga ALLT jag vill säga.. Känner jag mig själv så ska man nog hålla sig på rätt sida med mig för att det inte ska bli obehagligt ;D

Åh vad jag älskar mig själv! :) Puss till er som förtjänar det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0