I can see clearly now.

Haft en fantastisk helg! I fredags blev det öl med Elina och utgång. Blev sådär perfekt full och sen skjutsade finaste lillebror hem mig :) På lördan gick jag upp vid 11 för att fara och shoppa med mamma. Fick några födelsedagspresenter i förskott :) Sängöverkast, kuddar, 2st lampor och gardiner.. Herremin vad jag älskar mitt sovrum just nu :) Nu saknas bara en tavla och två spotlights så är jag nöjd! :D

Som ni förstår så hade jag inte tid att vara bakis och poff så blev klockan halv sju och Frida kom hit. Sen drack jag ÄNTLIGEN brännvin och juice ♥. Efter en stund kom Elina hit också och ännu senare så kom Natta och Jonas hit.. Skitkul var det :) Sen blev det Allstars igen och massa goda drinkar. Dansade som ett psyk sista kvarten innan det stängde också :P Sen följde jag med på en kort liten efterfest med singstar. Efter 45 min så ringde älskade storebror och sa "vart är du? jag går hem från jobbet nu och hämtar bilen, sen hämtar jag dig!".. Det tål att sägas igen, mina bröder är bäst i hela vida världen :*

Igår så var jag på bio och sen blev jag bjuden på champinjonsoppa hos tjejen jag är kontaktperson för. Sen hem för att spela bingolotto och till min stora glädje så vann jag faktiskt! Det blev en ny bingolotto men lycklig blev jag ändå :D Avslutade kvällen med en dålig film och glass i sängen.

HELT UNDERBART! :) Tack alla fina för den här helgen ♥

Nu ska jag göra omelett till middag och sen fara iväg och jobba en sväng. Jag är faktiskt peppad för en gångs skull, måste ju bero på att helgen blev som den blev :) Hejrååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0