I don't have anything, since I don't have you.

Myspys på högsta nivå just nu! Ligger nerbäddad i sängen med Doo Wop på högsta volym :) Jag är en liten sucker för just den musikstilen, det finns få saker som är så pass äkta! En solist och ett vokalstöd som oftast bestod av 3 personer. Självklart spelades låtarna in med instrument ibland också, men sången är alltid i fokus! Finare än snus om jag får säga det själv! :)

Efter jag sett American Graffiti, som enligt mig är ett mästerverk, blev jag som besatt. Kikade runt på facebook och hamnade på en grupp som hette "Swedish Hot Rods". När jag klickade igenom alla bilder så hittade jag min dröm! Hela min kropp rös till och jag skrattade högt för mig själv.. Visst är det underbart att man får "the chills" av fina bilar, gammal musik och flottigt hår?

Det som började som ett intresse har genom åren blivit en livsstil..
Ja, till och med en religion skulle man kunna säga. SÅ FINT! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0