I'm just a machine.

Det finns bannemig inget bättre än att sova tills kroppen är så pass utvilad att man vaknar av sig själv! :) Har drömt konstiga drömmar inatt. Såg en dokumentär igår om donatorbarn (spermier offcourse) som tog reda på sina halvsyskon och träffade sin knarkande donatorpappa :P Väldigt knasigt så inte så konstigt att min hjärna var tvungen att ventilera ut det, haha. Sen drömde jag om min fasters karl, att han inte vågade prata med mig då vi sågs på stan. Han sprang till bilen och körde iväg :( Fan vad dissad, haha!

Jag är galet sugen på en rejäl fest och som det låter nu har jag kirrat det! :) På Natta så lät det som att hon och Jonas skulle parta på fredag och att jag fick va med :) Så jag peppar med dunkadunka och vinet har varit på kylning i en vecka nu ;) Haha.

JAG BEHÖVER PLUGGA! Dammit... Men jag har bjudit in mig själv på middag hos mammpapps så tiden räcker inte till! Funderar starkt på att ta med mig datorn och mattegrejerna så pappa kan tvinga mig! Han är den som tjatar bäst/mest och som är bäst på matte i familjen så :P Skulle kanske vara en bra idé :)

AKON - ANGEL.... Awesomeness!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0