Med min sovsäck hårt under armen.

TED GÄRDESTAD FÖR EVIGT OCH EVIGT OCH EVIGT

Jag har massvis med fina serier att se på men jag vill bannemig inte se dom! Jag vill bara blunda, svagt sjunga med teddan och känna solen i mitt ansikte. Ted är fan sommar och kärlek! Ikväll är jag lite sådär stolt över mig själv (att jag pluggat) så jag antar att det här är min belöning :) Få drömma bort en stund och filosofiera om livet och alla som är en del av det.

Livet känns fint just nu och det är alldeles fantastiskt. Jag menar, jag jobbar ju i helgen.. Men det gör absolut inget! Jag är jäkligt nöjd ändå och jag vet att den kommer att flyga förbi. Sen är den underbara måndagen här och den ska faktiskt spenderas i Umeå! Ska bila ner med pulverpumorna Sarah och Sofia. Har egentligen inget speciellt att handla men Lagerhaus ska besökas iaf :) Och god mat ska vi bannemig äta! Och trevligt ska det bannemig bli! :D

Åh, det är så fint när allt känns fint.

Jag har hunnit ta många jobbiga beslut det här året redan och det känns bra att det är gjort. Ibland måste man rensa bort lite. Antalet människor jag idag skulle kunna ringa till, har minskat drastiskt. Men de finaste pralinerna i asken har fortfarande kvar sitt guldiga papper. Ni är bäst :) Sen så är de ytliga bekantskaperna inte så dumma de heller, särskilt de gamla godingarna :) Och dem som finns där, varje dag på året, fast vi sällan pratar eller ses ♥ Pusspusspuss på er allihopa!

Men dem jag måste tacka mest är mina fina föräldrar! Min pappa är supermannen, fast han lärde mig svära och även fast vi mestadels bråkade då jag bodde hemma. Min mamma är min inspiration i det mesta jag gör. Hon har lärt mig så otroligt mycket saker och tack vare henne så låter jag ingen energislukare äta upp mig. Hon stöttar mig vad jag än gör! Puss på er, världens bästa föräldrar!

Nä, blunda och drömma mig bort var det ju! Nattinatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0