Nu har pappa laddat bössan!

Det är helt sjukt hur man kan förändra sina värderingar, drömmar och ja, allt kan förändras egentligen. Eller ska jag säga utvecklas? Det stämmer ju i alla fall i vissa fall. Men det jag kom på ikväll, efter många månader av förnekelse, har verkligen med förändring att göra.

Alla har vi en drömpartner, eller hur? (kanske stämmer mer på tjejer men) Vi vet exakt hur den är och ser ut. Vi faller för dessa egenskaper och utseenden, enbart för bilden vi har målade i huvudet. Attraktionen blir tusen gånger starkare om vi träffar någon som liknar drömpartnern. Jag har till exempel alltid fallit för långa, mörkhåriga karlar med kött på benen. När jag söker ögongodis på krogen så är det precis en sådan jag letar. När jag ligger i sängen och fantiserar (med händerna på täcket) så ser alltid karln likadan ut, jag döper honom bara till ett annat namn. 

Men de senaste månaderna har karln i min fantasi ändrat utseende. Han har mer intellektuella egenskaper (förut var jag nöjd om han spottade snus och ägde en raggarbil). Han är helt enkelt inte samma person. Jag vill alltså inte ha karln som , jag drömde om förut, längre. Han känns rent utav omogen och ointressant om jag ska säga det själv.

Karln jag fantiserat om nu den senaste månaden är helt fruktansvärt fantastisk. Och han är blond... Aldrig i livet - så skulle jag ha sagt för ett år sen. Nu låter jag säkert helt jävla bäng i skallen och det kanske jag är. Men grejen är den, är man singel och vill vara singel - då behövs det lite fantasi ibland. Man behöver få tänka, drömma och fundera. Och får jag lov att säga det själv, min karl.. han slår tamefan alla ;)



Och hjärtans rara ni, ta detta med en nypa salt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0