Oh baby, I'm sorry I was blind.

Åååh så fruktansvärt drygt att vända på dygnet såhär! Det måste ju vara det sämsta med mitt jobb.. Att jobba så konstiga tider, det blir liksom aldrig någon ordning. Ena dagen går man upp klockan sex och andra dagen så jobbar man tills spöktimman.. Jag får inte ihop det!!! Inatt somnade jag inte förän 04.30 och jag kände mig inte ens trött?! Morr..

Tvingade mig upp 13 idag, jag kunde lätt ha sovit längre. Har diskat, städat , farit med glas till återvinningen och handlat. Jag har ingen som helst lust att äta middag. Jag vet inte om det beror på att jag hatar disk eller om jag hatar att laga mat till mig själv. Jag har ingen som helst lust att ta fram en fläskfilé och gotta mig på alldeles själv. Fy på mig som inte gillar att vara självgod!

Jag MÅSTE plugga också, måste måste måste. Men ändå så är jag inte stressad över det? Jag är helt knäpp för tillfället. Inget fungerar och jag funderar på om jag fungerar eller om jag bara går per automatik? Ja, tusen frågor och inte fan vill jag svara på dom inte.

Haha oj vilket klago-inlägg detta blev men så kan det gå! Tror faktiskt att jag har en mild version av vinterdepp. Allt jag tänker på är sommar, semester, öl och vackra pojkar. Det är allt jag vill ha.

SNABBSPOLA FRAMÅT TACK..... men låt mig för guds skull klara av matten först! ;)


Kommentarer
sarah

Tänkte göra en lång kärleksfull kommentar som inte har med inlägget att göra, med noga utvalda ord. Men kom fram till att allt skulle ändå bara betyda en sak, så jag gör det så kort och enkelt som det bara är. JAG ÄLSKAR DIG!

Ja, det kommer från ingenstans. Ibland är det bara så!

2011-02-10 @ 03:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0