Pjuh...

Jobb 6-11:15, Möte 13:30-15:30, Jobb 16-18, Stan som kontaktperson 18:10-19:45.

Pjuuuh så fullt upp jag hade igår! Hade blivit en liten schemamiss så Mattias var tvungen att skjutsa hem mig efter mötet så jag kunde hämta Baben för att få mig till Atorp :P Jäkla skit! Även fast dagen blev väldigt stressig och fylld så gick det kanon :) Släckte ner datorn vid 23 och somnade som ett litet barn på en gång..

Jag är guuuuförbannad på kommun också.. Eller, guförbannad är väl att ta i.. Men jag får inte 6 veckors semester iaf, eftersom jag mest troligt (99.99%) kommer att ta tjänsteledigt efter sommaren.. OCH DÅ ÄR JAG INTE BERÄTTIGAD TILL ALLA SEMESTERDAGAR.. Skit också säger jag bara. Måste förbi chefen och räkna ut hur många dagar jag får ut då.. 4 veckor blir det då iaf!

Idag är det jobb som står på schemat som vanligt, 11:30-15 och 17:45-00:30. Men sen tar jag helg! 4 dagar ledigt är inte fy skam kan jag meddela! :) Hoppas det händer nå roligt, annars får jag vila upp mig och plugga helt enkelt :) Båda alternativen funkar!

Nää, nu ska jag hoppa upp och göra nå frunch så jag klarar av att jobba en liten skvätt! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0