Run to the hills!

Drömde världens finaste dröm innan mormor ringde och väckte mig.. Dammit ;) Iaf. Jag skulle på maskerad i stugan, var utklädd till en prinsessa. ALLA var där. Gamla vänner, nya vänner och bekanta. Sarah och Tina plockade blåbär i skogen medans jag sprang runt i panik. Vi skulle ju få finbesök! En långväga gäst som skulle vara med på maskeraden. Jag ser bilen parkera, jag ser dom börjar gå upp för backen och hur de ser Sarah och Tina i skogen.. Men inte fan hann dom komma fram till mig! Nää, då ringer mobilen & jag vaknar.

Egentligen ska man nog inte vara sur för att bli väckt i en fin dröm, man har ju möjligheten att komma ihåg drömmen :) Vaknar man av sig själv så är det inte ofta man kommer ihåg det man drömt! Så tack mormor ♥





Gud vad jag saknar dig! Hela min kropp och hela mitt sinne vill ha dig nära.



Förevigt din, men aldrig på papper ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0