Stupid cupid, stop picking on me!

Om jag går bakåt i tiden så har den här dagen aldrig varit speciell för mig. Visst har jag fått några kort, gelehjärtan och kramats lite extra just den här dagen, men jag är ändå lite anti. Fint att det finns en dag på året som "går i kärlekens tecken" men är inte alla dagar till för att älska varandra? Jag var i ett förhållande 14/2 2008 och den dagen var mest fylld med ångest (Björn skulle åka på språkresa i 3 månader, bara någon dag efteråt.). Nä tacka vettja spontana, små, fina saker vilken dag på året på som helst.


"Du är bra, bara så du vet! :)"
"Haha, okej? :P"
"Ja, inge mer med det :)"
"Vad fick du det ifrån då? :D"
"Det var en bra fråga! Jag tänkte väl kanske att det kunde vara bra för dig att veta det :)"
"Hihi ;) Absolut. Och du är ju världens bästa fura! Inte så dåligt det inte :)"



Finare än snus om jag får säga det själv!
Ger man av sig själv, så får man tusenfalt tillbaka :)

Sug på den karamellen nu! Pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0