Världens bästa torsdag!

Ja, att jag vaknade utvilad "imorse" vet ni ju redan om :) Dagen fortsatte lika bra kan jag meddela. Sarah tvingade med mig på stan och det var rackarns trevligt. Gick på Allstars och fick oss en kaffetår av min fina storebror! Fick veta att han har klättrat ännu högre på karriärsstegen också! :D Han är restaurangchef på Allstars nu nämnligen :) Min fina storebror ♥

Sen bar det av hem till lägenheten för att hämta bilen och köra vidare till Medlefors. Käkade middag med mamma, pappa och lillebror. När maten var slut utbrast lillebror "Jag är fan sugen på bio!" och det är inte varje dag man får höra det kan jag säga :P När jag bodde hemma försökte jag få med mig honom nästan varje helg men han vägrade :P Så nu tog jag tillfället i akt och sa att jag gärna följde honom. Vi såg Santcum 3D och jag blev positivt överraskad! Fyra stjärnor av fem möjliga vettja!

Hem till Medlefors igen för att dricka lite kaffe och tjöta med mammpapps! Strax före elva så skickade dom hem mig ;) Dom har det ju inte lika bra som jag, båda jobbar imorgon :P Men herremin så mycket jag älskar min familj! Det finns bannemig inga finare människor :)

Just ja! Imorgon ska mormor bjuda jag och lillebror på Allstars (de har börjat med lunch äntligen!). Hon blev så fruktansvärt glad då jag ringde och hela kroppen värmdes upp då jag hörde det ♥ Måste verkligen träffa henne oftare! 

Så dagens puss får finaste Sarah, min familj och världens bästa mormor! :) Aldrig utan er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0