Why do fools fall in love?

Ett löfte till mig själv: FREDAG SKA DU STORHANDLA, PLUGGA OCH MYSA. Inget mer och inget mindre. 

Är helt galet sliten! Har haft alldeles för fullt på schemat den senaste tiden. Jag måste lära mig att slappna av de få dagarna jag kan. Så fredag MÅSTE bli en sådan dag! Och jag ska inte jobba en enda timma extra den här veckan! Finns ingen chans i helvetet att jag tar på mig mer än de tre dagarna jag har.

Tisdag: Jobb 14.50-22.30
Onsdag: Jobb 11.30-15, vara kontaktperson och tvätta 17-22.
Torsdag: Jobb 7-18.

Det får bannemig räcka! Kommer somna av utmattning 18.15 på torsdag om jag fortsätter stressa såhär. Har blödit näsblod två dagar på rad, idag höll jag på att svimma och jag är konstant trött. INTE BRA! Så nu säger jag stopp...

Har iaf haft en jättetrevlig måndag. Blev en heldag i Umeå med shopping och sen kortspel/film hos Sofia ikväll. Mycket trevligt! :) Men nu ska jag fokusera på att vila de få tillfällerna jag får innan det blir lördag.. Då blir det trevligheter! :)

Nä, nu ska jag sova. Hoooj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0