Har du tänkt på din egen begravning?

Måste dela av mig av en sak som gjorde mig så oerhört lycklig.

Min idol och förebild.

Min mamma är bäst. Även fast hon ogillar mina tatueringer, mina laster och ibland även mina drömmar. Grejen är den att man inte behöver gilla varandras val här i livet, så länge man respekterar dem. Att respektera en som en individ med egna värderingar och intressen. Hur mycket snedsteg jag än tagit i livet så har min mamma alltid älskat mig och stått vid min sida.

Så förlåt världens bästa mamma, för att jag har gjort ditt jobb svårt ibland. Sen får du egentligen ta lite skuld själv, som uppfostrat mig till att vara en stark person som vågar gå sin egen väg ;) Jag älskar dig. Puss från din tatuerade, envisa och pain-in-the-ass dotter :)

Så skrev jag på facebook i en anteckning. Orsaken att jag skrev just det här är för att jag och mamma hade ett kort men väldigt givande samtal. Hon är så fantastisk fin och jag ville alla skulle veta det. Sen fick jag världens finaste kommentar, eller egentligen två, men en av dem fick mig att gråta en tår.

Vanja (Jens styvmamma) - Like a lot :) Du är för go Elin ♥

Ulf (Jens pappa) - Ja fan ... tar en funderare om ja int ska ta dej till min idol, bra skrivet .................

Åh :') Underbara Uffe!! :) Måste fara till Stavaträsk snart känner jag. Jag saknar allihopa så mycket att det gör ont i magen. Vart jag än hamnar i världen så kommer ALLTID Stavaträsk vara mitt smultronställe och stavagänget + "gamlingarna" mina favoriter :)



Nu ska jag njuta av den fina bubblande känslan i magen ett tag och förbereda mig inför imorgon. Farmor ska nämnligen begravas och det kommer att bli tufft. Särskilt när det är lite problem i släkten. Så jag hoppas att vi kommer närmare varandra och sörjer tillsammans. Är det någon gång man ska finnas till för varandra, så är det väl bannemig nu. Puss och hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0