Home is where the heart is.

Pjuh. Har suttit och läst på Flashback i en timma nu om tatueringar/besvär/svullnad osv. Jag är världens nojigaste då det gäller mina tatueringar, de är som mina barn ju! Efter "lite" letande så fann jag det jag behövde. Jag är inte ensam om att ha en fet överarm, som är röd runt om och som "vätskar" sig. Det är vanligt då man kört länge och med mycket färg. 5 timmars hårdkörning och cirka X antal färger blev det ju. En sak är då säker, jag har aldrig någonsin haft såhär ont förut, i tatuteringssammanhang! Jag nästan fruktar nästa gång jag måste tvätta eller smörja den. Haha!

Något drygt jag läste var att när kroppen reagerar såhär så kan det ta upp till 14 dagar innan svullnaden går ner och den slutar jävlas. Jag hoppas verkligen att den börjar lugna ner sig snart! Ville nästan slå Natta för att hennes tatuering "bara" kliade.. Den såg för fan ut som den var färdigläkt nästan.. Grrr... ;)

Näää, nu ska jag sluta fjanta mig. Min kropp får sköta läkningen medans jag vilar upp mig och håller den ren och insmord :) Så får det bli!





Förresten så är jag hemma. Inte ett dugg mindre förälskad i dalarna. Inte ett dugg mindre imponerad över Markos otroliga talang. Inte ett dugg sugen på att stanna här i Skellefteå. Och jag planerar redan nästa resa, det lutar åt att den blir i April. Först måste jag bara fixa lite grejer och hålla tummarna att karln jag tänkt sova hos går med på det :) Puss på han förresten! Och en stor puss till Natta, tack för den här fantastiska resan gumman ♥

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, käka godis och se på nå sevärt! Puss.


Kommentarer
Natta

tack själv gumman <3 PUSS!

har varit toppen ;)

hoppas tatueringen känns bättre, för min känns underbar ;) kliar inte ens längre ;) haha

PUSS PUSS och tack för allt!

2011-01-09 @ 16:11:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0