Jag lyssnar på mitt hjärtas röst, som bär på alla svar.

Har suttit och kikat på lite kort.. Efter en stund märkte jag hur jag inte kunde sluta le.. Sen märkte jag hur magen smått började pirra.. Sen blir det ju inte direkt bättre av att börja tänka.. För oj så mycket fint som jag gömt bort i huvudet :) Alla stunder. Alla skratt. Allt det där fina vi har delat under åren. Åh herre.

Gud så tur att det finns såna som dig. En så fantastisk människa, som du, som alltid får mig att må bra. Även fast det nog aldrig kommer bli mer än den här glada känslan, så är jag otroligt nöjd med det ändå! För varje gång vi pratar eller ses så ger du mig mer än alla andra. Ett leende kan rädda en dag och ett ord kan förgylla en hel vecka. Små, små saker som exploderar, om och om igen.

Jag är så otroligt glad att du finns i mitt liv.

Även fast du kanske inte vet det, så gör du alla dessa saker med mig. Känslan av att vara saknad och behövd. Den ger du mig. Du ger mig allt och lite till. Så tack älskade du, tack tack tack. Jag ska aldrig svika dig. Behöver du mig så finns jag här.. väntades och älskandes. För evigt din, men aldrig på papper.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0