Jävlar i det sa polaren Per!

Har tittat på dokumentären om världens bästa, Cornelis Vreeswijk ♥ (som finns på svtplay för er som också missade den i tisdags!) Han var ett geni, en rebel och en otroligt fascinerande människa! Synd, som med så många andra, att spriten härjade. Jag hade gjort nästan vad som helst för att få se honom då han levde men jag var ju inte ens född då han dog tyvärr.

Annars så har det varit en galet seg dag. Var risig i kistan imorse och blev orolig för att jag fått magsjuka. Men efter några piller försvann skiten (hähä) och jag kunde andas ut lite. Annars så har jag datanördat eller sett på tv. Otroligt segt men kanske behövligt, vem vet.

Imorgon blir det nog minst lika segt, om jag nu inte råkar vakna upp med lite mer energi i kroppen. Jag är sådär förbannat neutral igen. Vill inget och allt. Tänker på inget och allt. Sådär jobbigt flytande mellan lycka och sorg.

Hej Hopp, nu ska jag sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0