Ps. I love you

Blev en liten sväng till Medlefors idag :) Visade min älskade lillebror tatueringen och även mamma fick sig en glimt av den.. Hennes reaktion var lite förvånade faktiskt.. "ooooj.... så stor".. sen gick hon ;p  Kunde nog inte ha gått bättre än så kan jag meddela! :) När hon ringde då jag var i studion hotade hon att ge mig stryk och även att göra mig arvlös.. Hahaha :)

Sen så såg jag Polisskolan 2 med lillebror och snackade skit innan jag tillsist agerade chaufför åt mammas bästa vän, farfar och mormor :) Imorgon bär det av dit igen för då vankas det lasagne och bingolotto med finaste mamma :)

-

Jag har än en gång fått det bevisat vilken ensamvarg jag kan vara ibland :P Det var sååå skönt att komma hem till en tyst lägenhet, slänga sig i sängen och stirra i taket. Jag ville dö av lycka. Är det något jag verkligen kan njuta av så är det tystnad och mig själv. Det är nog enda gången jag kan slappna av och låta alla problem rinna av mig. För problem, ja det finns det alltid gott om. Särskilt då råkar göra dem större än de egentligen är :P

Men nu ska jag fan i mig fokusera på det som måste göras och slänga alla andra problem åt sidan. Tyvärr måste jag nog slänga en massa roligt åt sidan också, för att nå mitt mål. Men just nu så känner jag mig inte ett dugg sugen på fest eller andra tillställningar. Kan bero på att börsen i princip ekar tomt just nu, vem vet. Jag har iaf en bra anledning till att göra lite nytta istället för att roa mig! ;p

Nä, nu ska jag sova! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0