Sun in the sky, you know how I feel!

Anonym om You belong with me.:
Han tyckte aldrig om dig.Han hittade någon annan.Sitt Livs kärlek. Sug på den du!
IP: 213.112.32.87 (Luleå)  01 Januari, 16:52.

Är det någon svartsjuk som kommenterar eller The Man Himself? :)

-

Först och främst, väldigt fegt att vara anonym när man kommenterar!

Sen vill jag bara säga, vad spelar det för roll om han aldrig tyckte om mig?
Jag tvingade honom aldrig att umgås med mig, han valde själv att träffa mig igen.

Jag har väl all rätt i världen att tycka och känna precis som jag vill? Du får ogilla det om du vill men jag har ändå rätt. Är det något man aldrig kan styra över så är det känslor. Vad spelar det för roll om jag tycker det är ett fint minne, ett första möte med någon man aldrig tidigare träffat? Skulle jag träffa honom idag så skulle det inte kännas sådär igen. Jag vet nämnligen bättre och jag förtjänar bättre :)

Sen så tycker jag att det är väldigt bra att han har hittat "sitt livs kärlek". Hoppas dom gifter sig och får massa barn som springer runt överallt. Så nu undrar jag bara varför jag ska "sug på den", när jag inte bryr mig? Hmpff.

Nu tycker jag att du kan sluta läsa min blogg också, för det lörns int :) PÖSS PÅ DÄ!


Kommentarer
Anonym

hmpff på dig med; du verkar bra konstig du.

2011-01-02 @ 19:11:53
Jag vill också vara Anonym som "hon" eller "han"

Anonym - jag tycker du själv är rätt bra konstig.

jag vet inte vad som är värst, att om det är du Daniel som själv spelar din dröm kvinna, eller om det är den så kallade "drömkvinnan" som helt enkelt verkar rätt bra svartsjuk. hur som helst är det rätt konstigt att du skriver här.

2011-01-03 @ 00:09:13
Natta

fan anonym, där fick du allt elin, bra sagt !

elin, jag finns här för torka din tårar.

Fast egentligen är det nog inte dig jag tycker synd om i detta fall..

2011-01-03 @ 00:14:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0