These things makes me a little sad.

Bu på den här känslan jag nyss fick! Jag känner mig ensam, värdelös och oälskad. Ja visst, man måste ha såna kvällar ibland också men dom är aldrig välkomna! Har känt mig lite nedstämd sen i lördags och sure thing, det utvecklades till det här! Efter regn kommer solsken säger dom, men regnet kan även orsaka översvämning och då krävs det lite mer än solsken för att det ska bli bra igen.

Jag vet inte vad det är som fel och det måste ju vara det jobbigaste som finns i den här situationen. Men jag ska göra ett försök så nu skriver jag några grejer som kan ha orsakat den här lilla svackan.

- Jag är fruktansvärt less på vintern nu. Funderar starkt på att fly landet för att aldrig mer behöva se snö mer. (Jag överdriver självklart, men less är jag då hur som helst!)
- Jag vill verkligen fixa matten den här gången, men mitt självförtroende är lika med noll just nu. 5de gången gillt, finns det något som heter så? Bu.
- Jag blir otroligt frustrerad på mig själv att jag inte kan det andra kan. Måla tex. Hade jag kunnat måla hade jag haft mitt sovrum klart för flera månader sen. Jag är så fruktansvärt less på att köpa nyproducerade saker ALLA andra har. Jag vill skapa mig ett hem fullt med unika och personliga grejer. Det skulle ha underlättat om jag hade kunnat måla.
- Jobbet känns trist, trist, trist! Jag hatar att kunna allt utantill. Jag vill ha lite utmaningar.
- JAG MÅSTE KOMMA IN PÅ SKOLA TILL HÖSTEN! Jag struntar i vilken stad jag kommer in, bara jag får börja studera!

Där har vi det. Jag är uttråkad, desperat och äventyrslysten.

Godnatt!


Kommentarer
Åsa

va är de du har tänkt måla i ditt sovrum?

2011-01-18 @ 05:55:25
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0