This game you just can't win sweetheart!

Sov som en galning igår.. Somnade vid tre och vaknade vid två :P Hade puttat ner allt från sängen och låg på fel sida (vänster) där jag i vanliga fall har ett täcke och kläder.. Allt låg på golvet :P Vissa nätter är det bannemig tur att man sover själv ;)


Dagens puss får ni som
- vågar vara er själva och STÅ för det.
- aldrig hugger andra i ryggen.
- inte behöver köra över andra för att må bra.
- har ett gott hjärta.
- klarar av att glädjas över andras lycka.

Det är ju helt galet hur människor beter sig. Nästa gång jag får veta att någon behandlat mig eller andra illa, då smäller det. Det är fan dags att sluta kasta skit på varandra. Mår du dåligt, gör något åt det. Dra inte ner oskyldiga i din skit. Vi är vuxna människor nu, kanske är dags att börja bete sig som det?!

Blä på dåliga människor som låtsas vara bra.

Det var allt för ikväll! Nu ska jag fortsätta prata med karln som får mig att skratta så tårarna sprutar. Thank god för människor som tar livet och MIG med en nypa salt. Hoooooj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0