AAAJ!

Min mage säger verkligen emot då jag äter ibland! Blir mätt på en gång och äter jag ändå gör det ont, ont, ont!! Min magsäck har nog börjat vänja sig med det den får :P Har minskat portionerna till hälften.. Känns gooode bra, fast magen gör ont om jag äter för mycket :P Det blir billigt värre att leva då man behöver hälften som mycket :) Synd bara att jag kom på det nu, då jag värmt upp en stor portion av mammas goda lasagne ;p

Undra hur det ska gå imorgon!! Pepparstek på Allstars.. Kommer äta tills jag spyr, bara för att det är så jävla gott.. Det är smällar man får ta antar jag :P En öl ska rymmas också.. Öl och blodigt kött, jag måste antingen ha varit en karl eller gourmet i mitt förra liv :)

Förutom magont så är livet på topp! Jag mår så fruktansvärt bra och jag är tacksam för det varje vaken minut. Ta aldrig något förgivet kära läsare! Det som gör dig lycklig kan slitas ifrån dig innan du hinner blinka. Jag har då verkligen tänkt ta vara på det här och jag skiter fullständigt i om mitt hjärta kommer blöda om några veckor. Det är nu jag lever och jag ska bannemig leva lyckligt!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0