ÅH BOBBY!! ♥



Nu ska jag berätta om en av mina dyrbaraste vänner. En som räddat mitt liv tusentals gånger. En jag pratat med i telefon i hundratals timmar. En jag haft som brevvän och skrivit meningar till på parfymdränkta papper. En jag sjungit bumbibjörnarna med massvis av nätter. En som trollat bort mina tårar och tröstat mig, fast han alltid funnits så långt bort.

Min finaste, underbaraste, dyrbaraste, tokigaste, galnaste och mest älskade Robin aka. bobby :D

Bästaste Bobby!! Han skrev alldeles nyss på msn, var flera månader sen vi pratade sist och han gör mig alltid lika fnittrig :D Jag hann bara berätta lite av det som har hänt och han läste mig som en öppen bok! Berättade allting jag försökte dölja.. Hur sjukt är inte det?!

Jag har ingen aning om hur många år det är vi pratat med varandra men jag har för mig att jag var 15-16 iaf.. I höst ska jag åka och hälsa på honom :) Finaste finaste finaste Bobby :) Vi ska svinga bägare och sjunga bumbibjörnarna! Det kan inte bli något annat än en legendarisk resa :) Det är nästan så att jag vill ha höst nu bara för att äntligen få krama killen som hjälpt mig genom den svåraste tiden i mitt liv! Jag älskar honom till döds, även fast jag aldrig träffat honom.

Internet är en underbar uppfinning..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0