Bara Otis Redding duger nätter som denna.

Jag kom tillslut över min tristess. Två avsnitt True Blood, en film och en dokumentär som var 1½ timma lång. Pjuuh så mycket soffliggande det har blivit ikväll! Har varit ut några vändor på balkongen för att svalka ner mig i den sköna sommarkvällen också. Nä det blev en bra dag tillslut faktiskt! Har haft tid att tänka och reda ut lite problem.. Så nu är jag på topp igen! :)

Jag borde verkligen sova känner jag.. Men orkar inte.. Haha.. Det måste ju vara den roligaste ansträngningen någonsin.. "Ska du inte sova?" "Jo, men jag orkar inte".. Haha, jasi jasi.. Lite lättroad kanske jag är i småtimmarna men skit händer! Hejrå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0