Det är trist att vara ensam.



Sist jag var ensam såhär länge var för över en vecka sen! Jag håller på att avlida av tristess.. Var iväg och handlade på förmiddagen och sen har jag suttit i lägenheten. Visst, jag har inte haft tråkigt hela tiden. De underbara True Blood avsnitten var inte att leka med, jävlar så bra serie!!! Men när dom tog slut så kom jag på att fan.. 24 timmar utan sällskap. De enda folk jag har träffat var dom på Ica... TRAGISKT :P

Jag vet att jag hyllar den ensamma tiden.. Men det är då jag jobbar!!! Jag träffar massvis med människor i mitt jobb så då är det faktiskt skönt att bara njuta av sitt egna sällskap.. Men nu.. när jag har semester så.. nää, jag ska sluta klaga! :P

Ringde Elina nästan grinfärdig, så jag fick prata med henne några dyrbara minuter iaf ♥

Nää, ska nog slå igång en äcklig film (ingen jävla feel good film här inte!!) och försvinna in i den.. Då slipper man tänka på hur patetisk man är, som efter 24 timmar, klagar på att man är ensam! Jag borde fan skjutas.. Hejdåååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0