Dirty woman!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår :P

+ Beställde inget smink från USA, jag bokade/betalade flygbiljetter till Stockholm istället! Så nu är det bara vandrarhemmet som måste betalas och då är Brad Paisley resan klar :) Känns gode bra att landa i Stockholm på onsdan vid 11.00 drygt, sen åka hem 14.30 dagen efter. Alldeles lagom mycket Stockholm! :) Sen hinn jag hem så jag kan äta/festa på Matfesten! :D

+ Det levde om så fruktansvärt mycket utan för mitt fönster igår. Först några som bråkade, sen några som pratade och sen en kille som skrek ett namn om och om igen. Sen KABOOOOM så lät det som att hela Getberget exploderade. Hoppade upp från sängen, virade täcket runt kroppen och kikade ut genom fönstret. Massor av folk samlades, polisen ringdes och ja herregud. Då hade ju den där killen slängt något i fönstret på ingång B (jag bor i A). Så det ekade ju mellan alla hus den där jävla smällen. Folk är ju fan inte kloka i huvudet!

+ När jag la mig i sängen igen, så ringde Robin. "Heeeeej! Är du nykter?".. "HEEEEJ! Jo, jag är nykter och naken!".. "SNÄLLA SKJUTSA MIG!!!".. "OKeeejråå, vart är du?".. "VA?! I LOVE YOOOOU!" :) Så jag åkte iväg och skjutsade honom just efter tre imorse. Fick en kram som betalning och sen hem och zzoooova!


Nyss ringde dom från jobbet och sa att vi är en människa kort ikväll så jag skulle börja en kvart tidigare och sen ha ett lite mer hektiskt schema än det var tänkt :P Äh, inget mig emot! Är det sista arbetspasset innan semester så jag tror inget kan förstöra mitt humör! ;)

Nääää, om man skull steka sig en burgare och koka kaffe så man blir en männisch! Pöss


Kommentarer
Isabelle

Tack bejb :)

2011-07-04 @ 00:13:35
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0