Du får passa dig som satan.

Karma is a bitch! Är man ärlig och snäll får man tillbaka det på något sätt. Ljuger man och gör dumheter så får man också tillbaka det på något sätt. Jag vet hemligheter om alla möjliga människor. Jag vet saker som skulle förstöra liv. Saker som skulle krossa hjärtan. Saker som skulle peta ner personen från sin höga piedestal. Jag vet, glöm inte det.



Men som sagt, karma is a bitch! Jag äter gärna kakan och behåller den. 
Men när man ger mig ett helvete, så får man ett helvete tillbaka.

-

Nu ska jag beställa smink från the U to the S to the A! See you mothertruckers, tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0