Du kan ju inte sova bort hela dagen!

Det är alltid lika fint att vakna av ett telefonsamtal istället för väckarklockan :) Dagen kunde helt enkelt inte börjat på ett bättre sätt :) Nu håller jag på att tvätta för fullt och om en stund kommer mamma hit med det nya köksbordet!! :) Har tagit kort på det gamla så ni ska få följa med på uppgraderingen! :) 

I veckan ska jag:

Tvätta 12-17 idag.
Följa lillebror då han ska tatueras imorgon klockan 12.
Få iväg det gamla köksbordet och få in det "nya".
Se John Lindberg Trio på trästocks, torsdag kl 22.
Sen är det ÄNTLIGEN Stavayran på lördan! :D

Sen har jag lite hemligheter som jag ska göra :) Hihiihihihihihi..

Nää nu ska jag käka frunch, hejrå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0