Efter fjanterier får man skämmas.

Försökte hitta på nå fyndigt till "efter regn kommer solsken" och det där är ju en version det.. Haha.. Men det är nattens sanning iaf! Känner mig grym just nu, helt odödlig! Har varit social från att jag vaknade tills för en stund sen.. (fast telefonen är ju inte tyst än.. hähä). Jag har blivit besatt av att umgås, det är ju helt underbart :) Blev dock så att jag sov hemma ikväll och det klagar jag inte på :)

Imorgon ska jag ta en lång sovmorgon och sen kanske det blir besök. Om besöket uteblir ska jag diska(!!!) innan det är dags att fara till Medlefors. Där bjuds det på lasagne och sen ska jag fixa till mina möbler så jag kan få köra "gröna faran" till myrorna :P Sen ska jag få tillbaka min älskade bil ♥ Jag har faktiskt saknat den, fast pappas bil både har AC och turbo.. Är man kär så är man, så är det bara! :)

Idag har jag hunnit vara i Bureå på loppis, på travbanan en tvärtis (två lopp), hos Tina några timmar och sen hos en konstig typ ;D Hääh nääää! Äsch :) Nä godnatt på er, eller godmorgon.. Beroende på när ni läser!

Tjingeling, pling pling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0