En fin helg.



I fredags blev det lite alkohol & kubb med damerna ovan och tre karlar :) 
Vi spelade kubb och snackade skit, sen åkte jag och kramades :)



I lördags åkte jag iväg till Stavaträsk för att umgås med de finaste jag vet!
Blev alldeles för mycket alkohol och flera svettiga timmar på dansgolvet :)
Sen blev det efterfest till kl 5 innan man däckade i husvagnen med fyra fulla karlar!
Mådde som en räka dagen efter men fint att vara bakis tillsammans med vänner :)

Igår var jag som sagt bakis med familjen Åhlund och alla andra som sovit över hos Åhlunds.
Vågade köra tillbaka till stan vid 18 drygt, pizza till middag, umgås med Tina en tvärtis innan jag dog.
Powernap i två timmar och sen iväg för att se film och somna bredvid en underbar människa :)

Har hunnit vara hemma i två timmar drygt och jag är redan less.. Blir nog äventyr om en stund igen! :)

Finaste, finaste vänner! Vad vore mitt liv utan er?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0