En fin känsla i hela kroppen.

Vet ni hur fantastiskt det är att flyta mellan två nivåer och inte ha ett dugg bråttom att komma upp på högre nivån?! Att inte stressa utan att verkligen känna efter och njuta av vart man är just idag, inte imorgon. Att inte ta något förgivet, man bara suger åt sig allt det fina som en svamp. Sen då man känner sig lite ensam och värdelös så plockar man fram det fina och börjar må bra igen. Den här spänningen är så underbar att jag svimmar av glädje nästan varje dag.

Idag ska jag packa väskan för imorgon åker jag till stavaträsk och stannar i lite mer än ett dygn ♥ Sen ska jag upp på solbacken för att handla öl!! Måste ju ha så det räcker till efterfesten :) Sen lite mat skulle väl inte skada heller?!

Ikväll får vi se, det blir nyktert iaf och kanske en kram eller två :)

Nää, lite lunch innan jag ska åka upp till affärn! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0