Finare än snus.

Jag kom på att jag i princip sovit borta, halva min semester. Jag har skrattat mer än jag gjort på år. Jag har känt mig uppskattad och speciell. Jag har vuxit otroligt mycket den senaste tiden. Jag är långt ifrån samma människa som jag var förut. Jag har funnit något och någon som ger mig styrka.

Min planer för semestern har långt ifrån blivit som dom ska. Dagarna har sett helt annorlunda ut och det är jag evigt tacksam för. Det enda som jag verkligen inte kommer att ändra på är CCW. Men saken är den att för några veckor sen hade jag en helt annan önskan gentemot vad som ska inträffa den veckan. Jag hoppas innerligt att det inte bara är jag som har ändrats. Jag hoppas innerligt att jag är den enda du vill sova med framöver. Att jag är den du ska förälska dig i tillslut.

Jag har inte bråttom och jag har inga som helst förväntningar.
Jag är bara så jävla lycklig med dig. Jag lever för idag, inte för morgondagen. Puss.


Kommentarer
Åsa

vem är de du ha träffa? :D :D

2011-07-27 @ 00:03:32
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0