Good stuff!

Hann städa och diska innan jag fick besök :) Tur man är effektiv ibland! Sen gnugga teakolja på alla möbler.. Guuud vilken skillnad.. Ska köpa fula gamla möbler som ingen vill ha och fixa till dom själv jämt tror jag! :P Tog inga före och efter bilder tyvärr men jag lovar att lägga in en bild på gröna faran och hur bra det blev med fyndet :) Jag tror ni delar samma uppfattning som jag då det gäller uppgraderingen ;)

Nu ska jag bädda ner mig och dreggla till True Blood innan det är dags att sova! Skönt att få vila upp sig.
Fullspäckad dag imorgon som vanligt! :) Lunch och shopping med Malin står bland annat på schemat! :D

Fullt ös medvetslös, tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0