Hihi Hoho Hehe Haha

Blev lill-lördag med Elina igår men efter en stund så ringde jag min riddare som kom och hämtade mig :) Just före vi skulle somna så ringde Elina i tokfylla och fan vad vi skrattade alltså! Har mobbat henne lite idag och inspelningen från samtalet igår ska jag lyssna på sen ;) HHÄHÄÄH

Nu kommer jag inte träffa riddaren på flera flera flera dagar och det är nog bra :) Det är viktigt med saknad och under den tiden som går så kanske vi filurar lite! Har sovit borta i fyra nätter och jag gruvar mig för att sova i min egen säng för en gångs skull :P Eller nää justdeja.. Jag har inte sovit hemma på en vecka!!! Sist jag sov hemma var ju förra torsdagen.. hmppfff!!

Äääh, livet äro gött! Nu ska jag fara och köpa snus, rejsa till Medlefors för att pussa på mina föräldrar (och pappa ska kolla vafan som låt från hjulet på audin) sen ska jag gå på stan med Sarah, äta middag, färga håret och sen lutar det åt att umgås med Nina&co ikväll.. Pjuuh så mycket att göra och så lite tid! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0