Hungry eyes.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta :P

Pigg som tusan idag, fast man inte fick somna föränn 5.30 imorse.. Fick ju ligga kvar i sängen och sova till 13.30 ;D Gud så konstigt det känns att vara hemma i någon annans lägenhet då den inte är där :P Dolade på ett tag tills jag fick klartecken att jag kunde lämna den olåst :) Så nu sitter jag hemma och ska göra nå middag, dööör av hunger ungefär!

Har betalat hyran + en telefonräkning from hell, OCH JAG HAR ÄNDÅ FEMSIFFRIGT PÅ KONTOT!!! :) Vilken jävla lycka kan jag meddela!!! Nog för att interneträkningen dras imorgon och bilen är otankad.. Bara tanken att det faktiskt går ha så mycket kvar efter man betalt stora belopp, gör det jävligt fint ändå :)

Jag som trodde att jag skulle behöva leva på nudlar efter CCW men det är nog lugnt! :D

Näää, middag var det! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0