I got to break free!

Haft en underbar eftermiddag med Sarah! Minigolf, jordgubbar, film och en väldigt pratsam 5åring är vad våran eftermiddag bestod av :) Helt perfekt kombination! Nog för att Sarahs kusinbarn var en riktig rackare på att prata så det trötta huvudet blev en enda sås ;) Men det var bara charmigt, en riktig gullunge var hon!

Nu ligger jag i sängen och njuter av lite musik :) Imorgon ska det diskas, handlas och bokas tvättid! Även fast jag egentligen hade önskat att allt kunde göras utan mig inblandad men så är livet :P Får se vad kvällen erbjuder, jag orkar rent int engagera mig speciellt mycket.. Den här semestern har gjort mig till en riktig livsnjutare :)

Blir inge damrally i CCW i år :( Lite synd men vaklån, kommer ju bli en hel vecka i rättvik ändå :) Sen hinn man ju till lycksele om man skulle vilja det.. Var ju ruskigt roligt förra året så ska kanske börja kolla upp lite möjligheter.. Det blir nog bra tillslut! :)

Näää nu ska jag bädda ner mig under täcket och kika lite serier.. Väckarklockan kommer inte att ställas imorgon kan jag meddela! Skulle behöva sova 12 timmar så man blir en människa igen.. Shit happens when you party naked! Hejråå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0