John Lindberg Trio!



Vilka jävla grabbar alltså!! Jag stod inte still en minut då dom rockade loss i en dryg timma.
Trummisen (i mitten på bilden) var så vacker att titta på att jag blev knäsvag.. Gärrrrr!!!
Sen när John (till höger) hoppade ner från scenen och ställde sig framför Sarah :D!!
Karln med ståbasen (till vänster) kunde sin grej om man säger så.. blev knäsvag även där!

Nä fyfan, dom får det bästa betyget man kan få vill jag lova!

Skrev till dem på facebook då jag kom hem "Tack så hjärtligt för ikväll grabbar!! :)"
Efter en dryg kvart hade dom svarat "Tack själv!".. Aaaaawww! JAG SKA BLI GROUPIE!

Nä, nu ska jag somna med ett leende på läpparna.. tjaaråå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0